Nákladní
Kontrolované elektronické systémy a systém zkratek: M B actros
Telligent Do sítě propojené systémy vyvinuté pro vozidla ACTROS (program)
ABS Protiblokovací brzdový systém
ANH Rozpoznání přívěsu
ASR Regulace prokluzu pohonu
AUF Rozpoznání návěsu
AG Automatická volba převodového stupně (ř.j.)
AHK Tažné zařízení přívěsu
APU Jednotka pro přípravu vzduchu (čtyřokruhový pojistný ventil, vysoušeč a koncovka pro huštění pneu)
ART Regulace odstupu ( ř.j. )
BS Zkratka řídící jednotky brzd (ABS,ASR,SR,retardér, …) ř.j.
BTS Zkrata řídící jednotky odpojovače akumulátorů. ř.j.
BW Binární hodnoty v menu diagnostiky (pro servis)
CAC Zákaznické asistenční centrum MB
CAN Datové vedení ( FIS )
EHZ Ř.j. zadní nápravy (přídavné zařízení) ř.j.
EAB Elektronická brzda přípojného vozidla
EDW Varovné zařízení proti vloupání a odcizení vozidla
EPS Elektro pneumatické řazení
EPS III S Elektropneumatické řazení 3 generace
EPS III SA Elektropneumatické řazení 2 generace s automatizovanou spojkou
FFB Dálkové ovládání ( dveří a ochrany proti odcizení )
FIS Informační systém řidiče ( přístrojovka )
FLA Ř.j. předehřevu motoru
FM Ř.j. motoru
FR Regulace jízdy ( ř.j. akčních členů příslušenství motoru- pedál akcelerace, snímač rychlosti…)
GS Řízení převodových stupňů.
GGVS Ovládání dvou odpojovačů akunulátorů (vozidla pro přepravu nebezpečného nákladu)
GM Hlavní řídící jednotka
GS Hlavní řídící jednotka řazení
GSM Mobilní telefonní systém
HM Řídící jednotka zádě
HPS Hydraulicko-pneumatické řazení
HZR Regulace topení – klimatizace ř.j.
INS Ř.j. přístrojové desky
KB Ovládání spojky
KS Řízení spojky
KOM Komunikační rozhraní
KS Ř.j. spojky
KSA Komfortní systém zamykání vozu
LIM Limiter omezení rychlosti
MBS Číslo náhr. dílu MB
MDF Multifunkční displej přístrojovky
MR Regulace motoru (ř.j. akčních členů motoru - tlak oleje,teplota oleje, teplota vody…)
MSF Ř.j. modulárního pole spínačů
MV Nameřená hodnota v menu diagnostiky
NMV Pomocný pohon
NOX Ř.j. recirkulace výfukových plynů
NR regulace nastavení výšky vozidla
PFA Ř.j. odlučovače pevných částic
PSM Ř.j. zvláštní programovatelný modul – rozhraní pro připojení nástavby k elektrické soustavě.
RAD Ř.j. radia
RS Řízení retardéru
SIL Elektrické ovládání levého sedadla
SIR Elektrické ovládání pravého sedadla
SPA Asistent jízdy v jízdním pruhu
SR Regulace stability
Stand-by Regulace výšky hladiny podvozku v nastavené poloze.
SRS Bezpečnostní zádržný systém ( airbag )
TCO Tachograf
TEL Ř.j. telefonu
TELLIGENT Komunikační program vyvinutý pro ACTROS
TMB Ř.j. dveří spolujezdce
TMF Ř.j. dveří řidiče
TP Ř.j. telematiky
Trakce Síla kterou vozidlo přes pneumatiky přenáší na vozovku, souvisí s drsností .
WR Regulace tlumičů podvozku
WS Servisní systém (ř.j.)
WSK Hydrodynamický měnič
ZDS Centrální datová paměť, je součástí GM
ZHE Ř.j. přídavného topení
ZL Ř.j. vlečené nápravy
ZV Centrální zamikání
PŘEHLED ZNAČKOVÉ SÉRIOVÉ DIAGNOSTIKY POUŽÍVANÉ V TUZEMSKÉM OPRAVÁRENSTVÍ
Clip je počítačový program, který prostřednictvím osobního počítače dokáže kompletně diagnostikovat řídící jednotky vozidel Renault.
Výrobci sériové značkové diagnostiky (komunikace s vozem přes řídící jednotku) na trh dodávají tuto diagnostiku různé úrovně, od jednoduché (výpis a mazání paměti závad, zobrazení naměřených hodnot) až po kompletní (změna klíčů a kódování řídících jednotek).
Dále se liší také podle výrobní verze. Ta se odvíjí od roku výroby diagnostiky, či verze aktualizace. Při zavádění nových systémů v motorových vozidlech, musí i diagnostika umět tyto systémy monitorovat.