Motory truck

22.09.2008 18:13

Příprava směsi

    V současnosti můžeme říci že použití motorů u nákladních vozidel převažuje systém naftových čtyřtaktů. Liší se snad pouze ve způsobu vstřikování naftového paliva a způsobu elektronického řízení vstřikování.   Pro řízení vstřikování se často používá systém EDC (...
10.09.2008 20:19

CHLAZENÍ

 Chlazení má za úkol odvádět přebytečné teplo ze stěn válce motoru a snížit tak tepelné namáhání motoru odvodem tepla do chladící kapaliny nebo vzduchu. Musí zabezpečit stálé udržování nejvýhodnější a nejhospodárnější pracovní teplotu motoru (provozní teplota). Chlazení rozlišujeme na...
08.09.2008 18:46

Mazání

  Nemá zřejmě nějaký velký smysl opakovat k čemu slouží mazání v motoru kamionu. Pro ty neznalé tedy jen tak v kostce. Hlavním smyslem je vytvořit tenký olejový film na třecích součástech motoru tak, aby se relativní pohyb součástí uskutečnil jako kapalinné tření. Výsledkem je...

Vyhledávání

Kontakt

Jaroslav Hladik

 

PŘEHLED MULTIFUNKČNÍ NEZNAČKOVÉ SÉRIOVÉ DIAGNOSTIKY POUŽÍVANÉ V TUZEMSKÉM OPRAVÁRENSTVÍ 

 

 

  

Je výrobce počítačových programů, které prostřednictvím osobního počítače dokážou diagnostikovat řídící jednotky vozidel uváděných v menu diagnostiky.

  

Výrobci multifunkční diagnostiky (komunikace s vozem přes řídící jednotku) na trh dodávají tuto diagnostiku různé úrovně, od jednoduché (výpis a mazání paměti závad) až po zobrazení naměřených hodnot. Některé multifunkční diagnostiky, se dokážou až velice přiblížit k diagnostice značkové. Ti nejlepší do svých programů vkládají i schémata el. zapojení jednotlivých systémů.

Dále se liší také podle výrobní verze. Ta se odvíjí od roku výroby diagnostiky, či verze aktualizace.